Księgi Handlowe

    Prowadzenie ksiąg handlowych obejmuje:

    • opracowanie zasad polityki rachunkowości,
    • opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie,
    • dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej,
    • ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
    • ustalenie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT,
    • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US,
    • sporządzenie obowiązkowych sprawozdań finansowych do GUS,
    • sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości
    • niematerialnych i prawnych,
    • sporządzanie zeznań rocznych,
    • zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej
  • slide
  • slide

Nasze kwalifikacje

  • 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych

  • Certyfikat Księgowy wydany przez MF

  • Obowiązkowe ubezpieczenia

  • Dodatkowe ubezpieczenia

Misja


Naszą misją jest usprawnianie działania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez efektywne doradztwo i profesjonalne wsparcie księgowe. Pragniemy sprostać wszelkim wymaganiom naszych klientów, dostarczając usługi najwyższej jakości.